Wat is een goed converterende blog?
Ben je benieuwd naar hoe je het beste een blog kan schrijven? Hier lees je meer over fijn lezende, converterende en eigen geschreven artikelen. Het kan zijn dat je graag wil schrijven om de wereld te vertellen wat je precies te vertellen heb, misschien wil je een online dagboek delen of voor marketingdoeleinden gebruiken. Er zijn meerdere redenen en manieren om te schrijven. Wat is jouw reden?
Start vandaag met het schrijven van een journal!
Een journal ook wel dagboek. Dit is iets wat je vast wel hebt gedaan in het verleden. Misschien was het een opdracht voor school of gewoon voor je vrijetijdsbesteding. Het kan altijd leuk en waardevol zijn voor de toekomst. Later kan je altijd terug lezen wat jij in het verleden hebt meegemaakt. Sommige mensen willen dit niet lezen. Het kan nogal cringe overkomen maar als je het goed aanpakt dan kunnen er leuke stukken geschreven worden. Het is dan ook op diverse manieren mogelijk om door middel van een blog traffic te genereren naar je website waar je eventueel kennis wilt delen of iets wilt verkopen.
Social media kan je hierbij helpen
Door gebruik te maken van social media kan je anderen op de hoogte te brengen van de blog die je schrijft. De groei van social media stijgt alleen maar. Iedereen beseft steeds vaker hoe belangrijker dit word. Wil jij de business niet verliezen op social media omdat je concurrent er wel mee bezig is en jij niet? Door gebruik te maken van trainingen en diverse cursussen te volgen kan je steeds vaker goede informatie ophalen over hoe social media en blog schrijven werkt. Je ontkomt zeker niet meer aan het feit dat bijna iedereen inclusief bedrijven en merken gebruik maken van social media. Als iemand iets van je koopt download. Ben je het van mening dat mond op mond reclame erg belangrijk is? Want er zijn op diverse manieren mogelijk om je reclame vorm te geven.
Een persoonlijke benadering voor social media
Uit onderzoek is gebleken dat door aandacht te besteden aan je eigen persoonlijke branding er makkelijker en sneller gekocht wordt op het moment dat je iemand benaderd. Twitter is een goed voorbeeld van eigen persoonlijke branding. Mensen luisteren graag op twitter naar wat een celebrity denkt of doet. Actieve twitteraars doen er dan ook zoveel mogelijk aan om hun eigen visie onder de aandacht te brengen.
Maak gebruik van de relevante platforms
Door zo een goede band te creëren met deze actieve aantal volgers zet je ze makkelijker aan om iets bij jou af te nemen. Naar onze beleving is mond op mond reclame dan ook de beste manier van reclame. Twitter en diverse andere social media kanalen laten je gaan voor goud. Waar vroeger alle bedrijven en personen iedereen op de hoogte wou zijn van de mogelijkheden om hogerop te komen in Google zoekresultaten. Door het gebruik van social media kan je veel gemakkelijker deze wereld bereiken. Maak gebruik en schrijf de blog aan de hand van wat de klant wilt en schiet direct omhoog.